Jesteś w dziale: Strona Główna » Biuletyn Informacji Publicznej » Organy władzy publicznej » Zarząd Powiatu » Uchwały Zarządu » 2018 rok - V kadencja
Uchwała Nr 618/2018 Zarządu Powiatu Średzkiego z dnia 4 kwietnia 2018 r.
Zmiany:
Zarządu Powiatu Średzkiego
z dnia 4 kwietnia 2018 roku
w sprawie ustanowienia Regulaminu wykonania i finansowania zadania pn.: „Likwidacja wyrobów budowlanych zawierających azbest na terenie powiatu średzkiego w 2018 roku".
Na podstawie art. 32 ust.2 pkt 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz. 1868 ze zm.), art. 400 a ust.1 pkt 8 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz. 519 ze zm.), w związku z uchwałą Nr XXXVIII/220/2010 Rady Powiatu Średzkiego z dnia 23 marca 2010 roku w sprawie uchwalenia „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Powiatu Średzkiego na lata 2010-2032", Zarząd Powiatu Średzkiego uchwala, co następuje:
§ 1. Ustanawia się Regulamin wykonania i finansowania zadania pn.: „Likwidacja wyrobów budowlanych zawierających azbest na terenie powiatu średzkiego w 2018 roku", stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się kierownikowi Wydziału Środowiska i Rolnictwa.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Starosta
/-/Marcin Bednarz
Załączniki do uchwały:
- Regulamin wykonania i finansowania zadania pn.: „Likwidacja wyrobów budowlanych zawierających azbest na terenie powiatu średzkiego w 2018 roku" - do pobrania (plik pdf) wraz z załącznikami od 1 do 5 - do pobrania (plik doc) oraz z załącznik nr 6 - do pobrania (plik pdf).
Uzasadnienie
do Uchwały Nr 618/2018
Zarządu Powiatu Średzkiego
z dnia 4 kwietnia 2018 roku
do Uchwały Nr 618/2018
Zarządu Powiatu Średzkiego
z dnia 4 kwietnia 2018 roku
w sprawie ustanowienia Regulaminu wykonania i finansowania zadania pn.: „Likwidacja wyrobów budowlanych zawierających azbest na terenie powiatu średzkiego w 2018 roku".
W związku z realizacją „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Powiatu Średzkiego na lata 2010-2032" oraz przystąpieniem do realizacji zadania pn.: „Likwidacja wyrobów budowlanych zawierających azbest na terenie powiatu średzkiego" niezbędnym jest opracowanie regulaminu wykonania i finansowania w/w zadania, w celu ujednolicenia zasad i trybu postępowania przy wykonywaniu zadania i rozliczaniu środków finansowych na wykonanie tego zadania. Regulamin określa szczegółowo postępowanie przy realizacji przedsięwzięcia, zasady i środki na finansowanie przedsięwzięcia oraz warunki jakie musi spełniać wnioskodawca uprawniony do udziału w realizacji tego przedsięwzięcia. Załącznikiem do regulaminu jest wzór wniosku, opracowany w celu ułatwienia weryfikacji i sprawdzenia złożonych wniosków o udział w realizacji przedsięwzięcia. Wobec powyższego podjęcie uchwały przez Zarząd Powiatu Średzkiego jest niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotowego zadania.
Osoba odpowiedzialna za:
- wytworzenie informacji: Marcin Bednarz
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Paulina Tokarek (05/04/2018 14:47:46)
- publikację informacji: Paulina Tokarek (05/04/2018 14:47:46)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Paulina Tokarek (27/09/2018 13:36:49)
Lista wiadomości